Gå til hoved-indhold

MØD HINANDEN I SMUKKE OMGIVELSER

- og lad idéerne blive til virkelighed

Vi tilbyder en række stemningsfulde mødelokaler med en skøn atmosfære. Alle lokalerne er fleksible og kan tilpasses til jeres unikke behov. Uanset om
I planlægger et lille teammøde eller en stor konference, har vi de faciliteter og den ekspertise, der er nødvendig for at sikre, at jeres møde bliver en succes.

Alle lokaler er udstyret med det nyeste inden for AV-teknologi, herunder Cisco Roombars PRO, Cisco loftsmikrofoner og Samsung skærme på 65” og 85”.

Roosevelt

Op til 150 personer

Lokalet åbner direkte op til en terrasse med en udsigt over den omkringliggende park og skov. Åbn dørene, lad den friske luft strømme ind og oplev naturen på nærmeste hold.

  • Samlet bord
  • Stolerækker
  • Skolestil
  • U-form
  • Øer
  • Stående reception
  • Middag

Lincoln

Op til 60 personer

Fra lokalet er der direkte adgang til den flotte træbalkon med smuk udsigt til park og skov. Tag kaffekoppen med ud, nyd en lille pause her og få fornyet energi til mødet.

  • Samlet bord
  • Stolerækker
  • Skolestil
  • Stående reception
  • Middag

George Washington

Op til 60 personer

Træd ud på den indbydende træbalkon, nyd udsigten over park og skov. Her kan du taget et øjebliks pause, trække vejret dybt og genoplade til mødets næste del.

  • Samlet bord
  • Stolerækker
  • Skolestil
  • Stående reception
  • Middag

Konference 1 & 2

Op til 10 personer

Lokalerne er velegnede til mindre møder og sammenkomster. Begge lokaler har direkte udgang til terrasse og have. Dette giver jer mulighed for at holde en dejlig pause udenfor, nyde den friske luft og de naturlige omgivelser.

  • Samlet bord
  • Stående reception
  • Middag

Invitation til en rundvisning

Er du i færd med at planlægge møder eller konferencer for din virksomhed?

Vi vil meget gerne invitere dig til at komme forbi til en personlig rundvisning, hvor vi taler om, hvordan vores faciliteter kan imødekomme dine specifikke behov for møder og konferencer. Denne rundvisning er helt uforpligtende.

Kontakt os
Vi ser frem til at hjælpe med at gøre jeres næste møde eller konference til en succes. Kontakt os på tlf. 9854 4200 eller via mail post@hotelamerika.dk.

Skræddersyet til jer

Vi tilbyder en bred vifte af muligheder for at imødekomme dine behov.

Vores tjenester inkluderer, men er ikke begrænset til, dagsmøder, konferencer, seminarer, foredrag, firmafester og andre sammenkomster. Vores primære formål er at skabe et miljø, der fremmer samarbejde og netværk uden for kontoret. Se mødepakker.

Har I særlige ønsker, imødekommer vi gerne dem. Vi planlægger sammen og sikrer, at alle detaljer er taget hånd om, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget - dit arrangement.

FIRMAFEST

Vi har de ideelle rammer til events og fester

Årets firmafest / -arrangement er en stor og vigtig
begivenhed for mange. Det er her virksomheden siger tak
for indsatsen og de gode resultater, samtidig styrkes det
kollegiale bånd med afslappet stemning i hyggeligt samvær.

Omgivelserne, mad i særklasse og nærværende service gør
at mange genbesøger os til næste firmaarrangement.
Planlæg jeres næste event sammen med os og lad os stå for
det praktiske, så I kan nyde tiden og oplevelsen med hinanden.

Se menuforslag her