BRYLLUP
Hold jeres mindeværdige dag helt tæt på skov og fjord
Midt i den gamle bøgeskov i Hobro ligger Hotel Amerika. Omgivelserne er smukke på alle årstider.
Læg dertil et gastronomisk højt niveau og et professionelt personale og I har de perfekte rammer til en uforglemmelig dag.
Vores smukke festlokaler har huset utallige fester og bryllupper gennem årene. Vi er klar til også at byde jer og jeres gæster velkommen.
Hvis vejret tillader det, anbefaler vi, at I byder jeres gæster velkommen på vores fine terrasse med udsigt over park og skov,
inden I træder ind i vores flotte selskabslokale. Uanset om I er ude eller inde, vil I finde lokationen ideel til fine bryllupsbilleder.




VI ER KLAR TIL AT VEJLEDE JER
Det er en helt særlig begivenhed at holde sit bryllup. Vi lægger stor vægt på, at I får præcis den oplevelse, som I har drømt om, når I inviterer familie og venner til bryllupsfest.
Vores stemningsfulde selskabslokale vil sammen med de smukke omgivelser danne flotte rammer for jeres fest. Hvordan jeres uforglemmelige dag skal forløbe, planlægger vi naturligvis i tæt dialog med jer.
Vi er naturligvis behjælpelige med at arrangere alt det, som I ønsker, at vi tager hånd om. Det kunne være bryllupskage, blomster, musik, overnatning for dine gæster og lignende. Sammen får vi skræddersyet det perfekte program til en mindeværdig bryllupsfest, hvor alle detaljer er gennemtænkt.
Hotel Amerika rummer mange muligheder og vi inviterer gerne til en uformel snak om jeres ønsker. Samtidig viser vi jer rundt på hotellet, så I rigtig kan visualisere jeres dag.
HAR DU SPØRGSMÅL?
Skriv eller ring til os
- vi er klar til at guide dig
TANKER FØR DEN STORE DAG
For at vi bedst muligt kan tage hånd om jer og jeres gæster, anbefaler vi, at I gør jer nogle tanker om arrangementets forløb.
Hvor mange vil I invitere, herunder børn?
Hvornår ønskes velkomst, middag og natmad?
Toastmasteren koordinerer indslag med personalet, så I kan læne jer tilbage og nyde festen.
Hvem skal det være?
Ønsker I musik under middagen, efter middagen, band eller DJ?
Vi er gerne behjælpelige med at arrangere dette.
Husk at bestille mad til jeres musiker.
Jeres gode planlægning gør, at alle gæster hygger sig.
Vi taler sammen om mulighederne for opdækning i det pågældende lokale.
Efter en herlig fest, er det skønt ikke at skulle ud og køre.
Hvor mange af jeres gæster overnatter?
Skal vi tage højde for børn, gangbesværede eller andet?
Hvor mange retter ønsker I?
Vi tager naturligvis højde for allergier eller særlige spisevaner.
Ønsker I husets vine eller vine fra menukortet?
Ønsker I vinene serveret ad libitum eller skal der afregnes efter forbrug?
Ønsker I kaffe med avec?
Sødt til kaffen?
Hvilke drikkevarer skal en evt. bar indeholde?
Shots eller cocktails?
Ønskes bartender?
Ønsker I natmad?
Hvis ja, hvilken tid skal denne serveres?
Når bryllupsfesten er vel overstået, tilbyder vi jer overnatning i et af vores skønne værelser.
Næste dagsmorgen nyder I en lækker morgenmadsanretning evt. sammen med jeres gæster.
Overnatning og morgenmad er for jer, brudeparret inkl. i selskabsprisen.
OVERNATNING EFTER FESTEN
Lad bilen stå. Bestil overnatning og nyd en god nattesøvn
i et af vores skønne værelser. Næstedags morgen servererer
vi en lækker morgensmadsaneretning, inden vi siger tak for denne gang.
Standard dobbeltværelse med morgenmad kr. 999,-
Standard enkeltværelse med morgenmad kr. 899,-


DET MED SMÅT...
BETALING
Betalingen skal finde sted ved arrangementets afslutning, medmindre andet er aftalt på forhånd.
Alle priser er inklusiv moms.
FORLÆNGELSE
Ved forlængelse af arrangement vil der være en ekstra betaling på kr. 125 pr. person af de tilbageværende gæster (min. 20 gæster).
BEKRÆFTELSE
For bekræftelse af reservation, indbetales der et reservationsgebyr på kr. 3.000,- for lokalet.
8 dage før selve arrangementet betales 75% procent af det bestilte.
AFBESTILLING
Ved afbestilling af arrangement, henviser vi til vores generelle betingelser her.