Gå til hoved-indhold

ALT BEGYNDER MED ET GODT MØDE

Mød hinanden i skønne omgivelser på Hotel Amerika, hvor vi har faciliteterne til at danne både professionelle og stemningsfulde rammer for jeres møde. 
Vores tjenester inkluderer, men er ikke begrænset til, dagsmøder, konferencer, seminarer, foredrag, firmafester og andre sammenkomster.
Vores primære formål er at skabe et miljø, der fremmer samarbejde og netværk uden for kontoret.

Alle møde- og konference lokaler åbner direkte op til en terrasse med en udsigt over den omkringliggende park og skov.
Vores AV udstyr; Cisco Roombars PRO, Cisco loftsmikrofoner, Samsung 65” og 85” skærme er opdateret.

Skræddersyet til jer

Har I særlige ønsker, imødekommer vi gerne dem. Vi planlægger sammen - det sikrer et vellykket arrangement. Kontakt os på tlf.
9854 4200 eller post@hotelamerika.dk.

Tag en pause

og nyd de smukke omgivelser

Til længere programmer anbefaler vi at indlægge en pause til at gå ud og nyde den smukke natur – det giver god og fornyet energi.

Tag en velfortjent pause, efter en lang dag med møder

Vi opfordrer jer til at udforske vores smukke omgivelser på en af vores cykler. Det er en fantastisk måde at slappe af på og samtidig få lidt motion.

RESERVATION

Send jeres forespørgsel online eller ring til os. Vi er klar til at hjælpe jer!

HOS OS FÅR I ALTID

Mødepakke
afstemt efter jeres ønsker
Mulighed for lækker
mødeforplejning/frokost/middag
Teknisk support under mødet
Gratis parkering
Gratis WiFi
Standard AV-udstyr
(Projektor, storskærm)
Mulighed for overnatning
i stemningsfulde værelser
Den smukkeste natur
lige udenfor

LOKALELEJE UDEN FORPLEJNING

Det er muligt at leje vores konference-/mødelokaler uden forplejning.

  • George Washington kr. 2.500,-
  • Lincoln kr. 3.500,-
  • Roosevelt kr. 5.000,-
  • Konferencelokale 1 og 2 kr. 1.500,-
  • Pejsestuen kr. 2.500,-

Send forespørgsel pr. mail

HUSKELISTE

Senest en uge før afholdelse af jeres møde/konference, beder vi jer informere os om følgende:

  • Program med tider og indhold
  • Specialkost samt allergier
  • Ønsker til bordopstilling, AV-udstyr m.v.
  • Navneliste på overnattende gæster

Send jeres ønsker pr. mail.

FIRMAFEST

Vi har de ideelle rammer til events og fester

Årets firmafest / -arrangement er en stor og vigtig
begivenhed for mange. Det er her virksomheden siger tak
for indsatsen og de gode resultater, samtidig styrkes det
kollegiale bånd med afslappet stemning i hyggeligt samvær.

Omgivelserne, mad i særklasse og nærværende service gør
at mange genbesøger os til næste firmaarrangement.
Planlæg jeres næste event sammen med os og lad os stå for
det praktiske, så I kan nyde tiden og oplevelsen med hinanden.

Se menuforslag her

FOREDRAG

Little Big Help; Program Manager Rebekka Madsen
i forbindelse med foredrag afholdt her på hotellet:

"Vi vil gerne sige et kæmpe tak for et flot arrangement hos jer i går aftes,
hvor der var en helt fantastisk stemning blandt gæsterne.
Med billetsalg, donationer og merchandise salg fik vi samlet et flot beløb ind,
som vil være med til at gøre en kæmpestor forskel for mange mennesker.
Tusind tak fordi I var med til at lægge de fine rammer for dette event."